En bilduppdatering

Tiden går verkligen fort just nu! Har varit dålig på att uppdatera nu igen, främst för att jag har så mycket för mig och sedan är jag helt slut. Men här kommer iaf en uppdatering i form av bilder.

Förra helgen var det påsk och då var vi i Borås hos Dannes mamma och firade. Rikard och Anna var också där vilket var oerhört kul och vi passade på att både gå på bio och gå ut och äta.

Ersättningsbussarna mellan Växjö-Alvesta hade roliga namn. Och ja,
det tog Amelie en bra stund att förstå att det var en förkortning för
tågersättning Alvesta. Hehe.

Tindra ställde motvilligt upp på att fångas på bild.

Annas enorma förrätt som med lite hjälp från oss andra nästan lyckades
bli uppäten! Fantastisk god förrätt!

Mätt och glad Danne på Jensens Bøfhus


Förutom att vara i Borås så har jag senaste veckorna mest pluggat. Danne har också varit iväg på diverse saker och en dag kom han hem med denna otroligt fina bukett!


Och så här fin blev den när den slog ut


Med såna här fina blommor i


Och sist men inte minst så har jag säkrat sommaren. Två bikinis är inköpta på New Yorker för en billig peng och snygg passform! Beach 2012 here I come, som man brukar säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0