Effektiviteten personifierad

Det är jag idag! Fingrarna går som på ett löpband och jag har lyckats med typ 400% mer idag än de senaste dagarna, och då är klockan bara ett. Moahaha! Lite nöjd med mig själv måste jag säga. Har dessutom kommit fram till orsaken till ineffektiviteten de senaste dagarna. Utan att tänka på det har jag haft tvn på i bakgrunden på ljudlöst och suttit i soffan och pluggat. Konstigt nog så fastnar man alltid och får svårt att koncentrera sig på datorn när det går ett program man vill se (nähe?). Jag har inte ens tänkt på att jag suttit och kollat eller ens lagt märke till att tvn är på, men varje gång ett dåligt program kom på så vill jag minnas att jag bytt kanal. Smart där Amelie, hjärncellerna jobbar hårt idag haha.

Igår fick vi dessutom reda på resultatet av vår metod-dugga samt betyg på metodkapitlet. Duggan (pass/fail): godkänd, metodkapitlet: A (högsta betyg). JAAAA! Linneuniversitetet 0-2 Team Amjoz. In your face examinatorn!



Okej nu har vi slängt det i ansiktet på folk tillräckligt hehe. Jag har precis tagit en liten paus för att slänga i mig den kvarvarande delen bull-krans sedan fokusgruppen i tisdags (den var stenhård) samt en cola som jag kände på mig igår att jag skulle behöva idag. Smart tänkt av mig. Ska nu ge mig in på den sista företagsintervjun att översätta/samanställa för att kunna påbörja empirin och sedan blir det mat. Vill inte ställa mig och fixa mat nu och riskera att komma ur mitt super-flow! Vid fyratiden ska jag och Jossan sedan unna oss en sväng upp till Samarkand för belöning-för-kickass-jobb-med-metoden inköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0