AH jag blir så arg..

Jag sålde en bok förra veckan som jag skulle skicka med posten. För att göra det så enkelt som möjligt fyllde jag i alla uppgifter på internet och köpte en skicka lätt frakt från deras hemsida. Eftersom att jag är ganska ovan vid sånt här så kollade jag igenom fem gånger extra att allt verkligen stog på rätt plats och att adressen var rätt osv och skickar glatt iväg paketet, lättad över att affären (som i sig varit bökig) äntligen var över. Idag får jag ett brev att jag fått paketet till mig. What the... går in och kollar och då står det plötsligt tvärtom att jag är mottagare och köparen avsändare. Men hallå. Jag kollade ju just detta hur många gånger som helst för att jag var rädd att något blivit fel. Så jag ringer posten, blir kopplad till fyra olika personer och får till slut svaret "Du har gjort fel, jag kan ge dig frimärken om du vill men du får köpa ny frakthandling". ?!?!?!?!?!?!?! Vad ska jag med frimärken för 60 kr till??? Nu är jag förbannad, och jag förlorade ytterligare 60:- på en bok jag aldrig använt. Tack och hej posten. Jag tar print screen på följande beställning och skickar sedan med schenker i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0