Aaaah!

Jag är helt slut! Det har varit en lång dag i stallet. Gick upp vid 6.00 efter att ha sovit väldigt lite, hade för mycket att tänka på. Vid 06.50 knallade jag bort till stallet och började låsa upp. Efter hand droppade tjejerna in som skulle vara med på egen-häst-dagen. Vi fixade med stalltjänst och red första passet. Fortsatte med stalltjänsten efteråt innan vi gick på lunch. Efter det var det storstädning av stallet som gällde. Blev riktigt fint måste jag säga! Släppte sedan in hästarna och gjorde iordning för pass nr två vilket också var avslutningen på dagen. Att rida två pass, ha stalltjänsten och dessutom ha hand om 9 barn/ungdomar att coacha, leda och underhålla är fruktansvärt roligt! Och det ger en ordentlig grund för att sova gott inatt haha. Jag är helt slut och benen värker som bara den! Träningsverk imon!

Nu har jag precis duschat och uppdaterat mig i bloggvärlden om vad dagen har haft att erbjuda. Sabina kommer hit om 40 minuter och då ska vi beställa hem mat och kolla på film. Perfekt avslutning på en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0