Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag alltså gett mig in på det där med sociala medier och att synas på Internet och med det sagt var en blogg skapad! Inom kort kommer jag förhoppningsvis kunna komma in i skrivandet och kopplandet till alla andra medier. Är sjukt stolt över att jag lyckades få in både en facebook, linkedin och twitterknapp helt själv btw! Bra början :)

Tanken är att jag ska skriva om min vardag, om vägen från att vara en sistaårselev på marknadsföringsprogrammet i Växjö till att komma ut i den verkliga världen. Ett och annat tips om allt från himmel till jord kommer med största säkerhet också att smyga in här och där!

Hoppas vi ses framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0