Skomani

Sitter och kikar på alla nya skor som kommit in på Nelly. Jag skulle redan behöva en egen garderob till alla mina skor, varav de flesta jag inte använder. Men man kan aldrig ha för mycket skor! Köpte ett par i förra veckan, ett par 14 cm guldpumps med det mycket passande namnet Barbara, haha. Såg idag att det kommit in ett par snygga stövletter med som bara skriker "köp mig!" Jag får helt enkelt överväga att hoppa av skolan och börja jobba istället så jag kan finansiera alla skor och kläder..
Pumps Barbara från nelly.com Stövlett Ellen från nelly.com
Såg förresten en annons i DN från igår som handlade om grönsaker. Närmare bestämt pizzasås. Ja, jag skrev rätt. Det är nämligen så att en kommitté av politiker i USA vill skydda amerikanska skolors rätt att räkna pizzasås som en grönsak i elevernas mat. Åtta matskedar definerar tydligen en portion. Man lär sig nåt nytt varje dag! (Klicka på DN så kommer du till artikeln.)

Nu är det dags att sätta igång med dagen lite mer ordentligt. Mina kära gruppmedlemmar kommer snart över för att sitta och leta akademiska artiklar till en literature review som vi ska utföra. Den ska handla om internal marketing, alltså hur företag måste kommunicera med sina anställda och hur det kan påverka företaget. Låter kanske inte helt awesome men det är ett intressant ämne iaf och bara vi hittar artiklar så kommer det nog flyta på bra!


Bjuder på ett klipp jag hittade på YouTube. Otroligt talangfulla tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0