Stenåldern

Jaha då var mobilen inlämnad hos tre. Förhoppningsvis går de med på reklamation så jag får en ny. Försäkringen hade gått ut nämligen så ingen garanti där inte. Gick till bussen efteråt och skulle kolla klockan. Insåg att jag är mobillös och inte äger en fungerande klocka..

Väl hemma ska jag sätta i simkortet i gamla mobilen. Inser att den är urladdad. Letar efter laddaren. Hittar den inte. Tjurar en stund och börjar leta igen. Hittar laddaren, hoppet tänds. Laddaren fungerar inte. Otur eller vad?? Tänker att jag måste ringa någon för att se om de har en laddare över. Inser återigen att jag är mobillös och får istället skicka ett mail (!) till pappa och fråga om de har en över hemma. Snacka om stenåldern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0