Motivation sökes

Sitter just nu på föreläsning inom ett ämne som jag normalt sett är superintresserad av. Men jag kan inte koncentrera mig alls. Jag känner mig helt enkelt sjukt omotiverad just nu. Vi fick B (=VG) på förra arbetet och jag vill så gärna satsa ordentligt på skolan just nu. Problemet är när målen inom gruppen inte stämmer överens..


Jag är nu så gott som säker på att jag vill skriva min c-uppsats själv. Vi ska ha introduktion den 7/12 om hur det ska gå till och jag har redan några områden jag kan tänka mig att skriva om. Alla går tillbaka till samma område: service. Det är så otroligt viktigt med service inom alla branscher och arbeten och det är något som jag alltid brunnit för. Innan jag bestämmer område vill jag dock kolla vilka handledare som har hand om vilka områden, jag vet redan vem jag vill och absolut inte vill ha nämligen...

Jaja tillbaka till föreläsningen nu.. Har ju iaf stan, middag och bio med Bella att se fram emot ikväll! Yääy!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0