Kalas!

Vinet ligger på kylning, plastglas är införskaffade, Flo Rida - Good feeling spelar i högtalarna och Sivans väntar lite senare. Kunde inte tänka mig en bättre födelsedagskväll! Efter viss frustration över hår som inte håller sig lockigt, skor som glappar och rinnande smink så är nu allt åtgärdat och Amelie är nöjd! Folket kommer om en sisådär tio minuter och högtalarna pumpar förhoppningsvis redan högt nog för att grannarna ska störas en aning!

Dagen började jättebra med tända ljus, jättefrukost och lejonkungen. Min pojkvän kan han :) Fick ett stort paket också innehållande en superskön vit morgonrock med luva på. Precis vad jag har tjatat om i flera månader att jag vill ha! Resten av dagen har gått åt till städning av lägenheten, middag med oxfile och ugnsbakad potatis (mums!) och fixande inför kalaset.

Blivit mycket musik nu så jag fortsätter helt enkelt på samma spår. Här kommer ett alltid lika säkert kort när jag behöver bli på partyhumör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0