Dagens teknik

Jag har problem. Min iFåne har lagt av. Den runda knappen har slutat fungera, jag kan inte koppla in den till datorn, ljudknappen glappar, folk hör inte vad jag säger när jag ringer samt kameran fungerar bara ibland. Tidigare var det bara ljudknappen som glappade och den runda knappen var seg.. Ja och så var det ju lite problem med att få den att börja ladda. (Ungefär som när man inser att man måste duscha och ska försöka motivera sig att gå in i duschen. Väl där så vill man inte gå ut igen.. ) men det var saker jag kunde stå ut med. Nu fungerar den ju inte alls och jag känner mig helt lost without it!

Så nu blir det alltså en vända in till stan, trots att jag har tusen saker jag borde göra istället.. Typiskt.. Jag har inte riktigt tid med såna här teknologiska problem just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0