Veckan

Jag har precis varit uppe på ICA för att hämta ett paket från Style by Tyra. Köpte en tröja och en donut bun där i veckan och idag anlände de! Älskar tröjan och med lite övning ska jag nog lyckas få en snygg knut med donut bunnen (heter det så?) även om jag har lite uppklippt hår!

Aspen Tee tröja från Style by Tyra

Detta kom med i paketet från Style by Tyra. Relationship marketing, jag gillar't!
Bor numera på bredvid min badrumsspegel så att jag ser den varje morgon.

När jag ändå befann mig på ICA passade jag på att införskaffa lite mat. Vi har inte haft varken bröd eller ägg de senaste dagarna och jag som är ganska kräsen när det gäller frukost har försökt överleva på en lussebulle på morgonen. Så idag slog jag på stort med både bröd, ägg, vaniljyoghurt och Choco Pops! Dags att få tillbaka lite aptit efter stressperioden i skolan.

Måste också ge min kära pojkvän en eloge för sin hjälteinsats i veckan! Jag hade haft en riktigt usel dag och var samtidigt stressad över skolan, julklappar och allt möjligt. Så när jag kom hem från jobbet har Danne laddat upp med pepparkakor som vi dekorerade ihop. Han hade dessutom ordnat oxfilé och bakpotatis till middag serverat med cider och till efterrätt blev det hjortronglögg (jättegott!) med de dekorerade pepparkakorna samt lussebullar! Och som grädden på moset kollade vi på Polarexpressen, en mysig animerad julfilm. En helt awesome avslutning på dagen kan man ju lugnt säga!

Pepparkakorna efter att de blivit dekorerade!

Efterrätten: Lussebullar, dekorerade pepparkakor, hjortronglögg och cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0