Väder, sovmorgon och post-it lappar

Vädret är konstigt för tillfället. Inatt när jag gick och la mig snöade det som bara den, när jag vaknade öste regnet ner. Lite tråkigt när det äntligen kommit lite snö, tycker den kan få stanna ett tag nu!

Idag tog jag en ofrivillig, men oerhört skön och välförtjänt sovmorgon. Skulle snooza på mobilen, men ljudet fungerar inte alltid på telefonen jag har i väntan på iPhonen så jag vaknade en timme senare. Väl utvilad! Och på tal om telefoner så verkar det som om det löser sig med iPhonen! De hade behandlat min order som en garantiorder istället för reklamationsorder. Så nu skulle det förmodligen inte vara några problem utan jag får förhoppningsvis en ny telefon inom 2 veckor! Wohoo! Fram tills dess får jag försöka fortsätta med att skriva post-it lappar på datorn för att komma ihåg saker. Datorn kollar jag ju varje dag så störst chans att inte glömma något då hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0