Tro det eller ej

... men jag har hittat skor igen! Haha på Nelly såklart. Sa jag inte att jag skulle sluta handla där? Skorna jag har hittat är iaf ett par vinterskor med klack vid namn Carilyn samt ett par höga skor att ha till vardags vid namn Alma. Nelly har tydligen en julkalender med vilket innebär att det är en massa rabatt idag. Sjukt synd att jag måste betala ridningen denna månaden samt köpa julklappar, annars hade jag slagit till på en gång!!

Var uppe på Ica tidigare och köpte en blombukett till mig själv. Tyckte jag behövde en i mitt fönster. Jag hade gärna lagt upp en bild men eftersom jag inte äger en kamera och min mobil är sönder så får jag nöja mig med att berätta att det är gula blommor som övergår i rött i kanterna hehe. Fin är den iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0