Surprise!

Igår hade jag och Sophie planerat en överraskningsdag för våra kära pojkvänner! Efter morgonens seminarie bjöd vi på kycklingsallad med pasta för att ladda upp för dagen. Sedan satte vi oss i bilen och körde, körde, körde. Pojkarna anade efter ett tag vilken stad vi skulle till, men fick inte veta säkert förrän vi befann oss i en rondell i Jönköping, uppenbart förvirrade över vägen hehe. Ikea var målet och för att komma bort från Campus och göra dagen lite roligare så valde vi helt enkelt destination Jönköping!

Med lite hjälp från de andra två så anlände vi till målet! (efter att ha kört tillbaka två rondeller) Vi fick börja med femkronors-kanelbullar för att få upp energin och sedan påbörjades shoppingen! Det blev ett par fynd men vi nöjde oss med själva grejen att komma bort från Campus och slippa tänka på skolan för en eftermiddag! Efter Ikea gick vi in på A6 och strosade omkring en stund. Danne lyckades hitta ett par snygga skor som fick följa med hem efter att vi avnjutit en fet entrecote med pommes och bearnesås på Steakhouse!

Vi var hemma runt 22 och började pyssla med de saker vi köpt. Eftersom jag inte köpt så mycket så gick det ganska fort. Tyvärr passade inte allt i lägenheten med mått osv men jag var ändå nöjd med köksgrejerna. Köpte lådor för att organisera upp mina skåp som hållt på att göra mig galen!

Har ju ingen kamera men försökte ta en bild med datorn. Blev lite suddig men såhär ser mitt skåp ut nu!

Julpapper behövs ju alltid såhär inför presentinslagningen. De två rullarna längst till höger fick följa med mig hem!
Meningen var att denna skulle lösa mitt problem med för mycket saker i duschen, men tyvärr var den för lång och passade inte i min dusch. Tur att den inte var dyr!

Den stora ska fungera som förvaring för hårfönen så jag slipper ha den hängandes vid handdukarna hela tiden. Ska bara ordna krokar med dubbelhäftande tejp så den kan sitta i badrummet utan skruvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0