Private session

Jag har precis hittat lösningen på det irriterande problemet med Spotify och Facebook. För att kunna se spellistor från vänner måste man vara kopplad mellan Spotify och Facebook. Enda problemet är att det kommer upp på ens wall på Fb när man lyssnat på någon låt, vilket jag och många andra stör sig på! Det har varit väldigt bökigt att få bort detta, eller rättare sagt jag har aldrig lyckats. Jag må möjligtvis vara lite korkad som inte insett detta tidigare men längst upp till höger på Spotify finns det min bild och mitt namn. Klickar jag på den och fyller i "private session" så ska alltså inte vad jag lyssnar på komma upp på min Fb profil. Detta måste dock klickas i varje gång jag öppnar Spotify, men skönt att veta iaf! Plus att man får en sjukt skön bild som visningsbild på Spotify när detta är iklickat!


Bjuder på lite Rihanna feat Jay Z - Talk that talk för att fira detta genombrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0