Multitasking

Ibland önskar jag att jag kunde göra tio saker samtidigt så att saker blev klara snabbt och effektivt, samtidigt som man får lite tid över! Jag har en hel del på agendan idag och den närmsta veckan, och har fortfarande inte haft möjlighet att gå ner på stan och börja köpa julklappar. Det är möjligt att detta blir första året någonsin som julklapparna införskaffas den 23:e...

En sak som står på listan idag är att försöka komma igång med att sy. Har lånat mammas symaskin och tänkte sy en julgransmatta, ev några julklappar samt sy upp mina gardiner i sovrummet som är en halvmeter för långa (hur kommer det sig att gardinger alltid är för långa?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0