Slippies

Tänk dig att du kommer hem efter en lång föreläsning. Det är minusgrader ute och du har inga vinterskor eftersom du är student och faktiskt måste lägga pengar på annat, typ mat. Du kommer in i lägenheten och sätter dig i soffan, fortfarande iskall, och inser att det drar från fönstret. Du har alla element på max men det hjälper ändå inte. Det är kallt och du fryser.

Sådär har jag känt varje vinter sen jag flyttade till Campus. Då har jag ändå ägt ett par gamla vinterskor något år, men jag fryser ändå alltid jättemycket när det är kallt ute. Var inne på CoolStuffs hemsida för julklappar och hittade dessa;

Ett par tofflor som går att värma i micron, hur smart var inte det? Slippies Boots halkade iaf in på min önskelista! Såg också ett par vantar som går att använda till sin iPhone. Också sjukt smart lösning på ett problem som jag vet många stör sig på.

Slutligen hittade jag också roliga kylskåpsmagneter. Vi skrattar ofta åt hur stor del av ens tid som facebook tar nu för tiden och att inget är på riktigt som inte hänt på facebook. Så varför inte ta med facebook ut i den "vanliga" världen? Fridgebook kylskåpsmagneter

CoolStuff har en massa andra roliga saker också, i de flesta prisklasserna. Gå in där och kika julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0