Julafton

Nu är det jul igen och nu är det jul igen! Wohoo äntligen julafton! Sitter hemma hos föräldrarna och ska precis gå och lägga mig. Eftersom M&M också är här får jag sova i vardagsrummet, på golvet, på en stenhård madrass.. Men jag klagar inte! Vem behöver sömn när tomten snart kommer anyway?

Fina granen som jag och Danne klädde i onsdags!

Har suttit och fixat lite med bloggen idag, inga större förändringar men ändå mycket tid nedlagt för att hitta rätt koder och platser! Bland annat så har alla bilder fått en ram, mitt twitter-flöde är inlagt här till höger och en minipresentation av mig är också skriven. Dessutom har jag lagt in en översättningsknapp som hänger med i vänstra hörnet längst ner på sidan. Detta kanske känns lite onödigt egentligen, men jag ska vara fadder åt en utbytesstudent till våren och tänkte att det vore kul att kunna dela med sig även på engelska. Förhoppningsvis ska man ju lära känna en hel del utbytesstudenter till våren och jag vill gärna läsa andras bloggar, så varför inte kunna dela med sig av sin egen? :)

Har för övrigt lagt oräknerliga timmar på att hitta en snygg och fungerande (!) översättningsknapp. Ni som letar, klicka här för att komma till googles egen sida där man kan välja på en massa olika alternativ, blev sjukt glad när jag hittade den!

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0