Finglas och musik

Vilken bra julafton det har varit! Antal paket under granen slog rekord i år och alla fick en massa roliga saker! I vanlig ordning började dagen med ett besök till kyrkan och julspelet. Detta följdes av julfika, tupplur framför brasan och julbord såklart! Efter det var det dags att byta om och tomta hos grannen. När alla vi barn var små har dessa suttit barnvakt under flera år så nu var det vår tur att ge tillbaka lite!

Jag som tjocka tomtefar, vad gör man inte för barnen ;)

Väl tillbaka var det dags för julklappsutdelning hos oss också. Fick en massa bra saker som jag önskat mig, och en hel del andra saker som också var toppen! Som avslutning på schemat låg Karl-Bertil Johnsson såklart och nu är det fri lek hehe. Lyckades kamma in en hel del pengar i paket också, så det blir nog till att unna sig lite på julrean!

Världens bästa julklapp från mamma; tre burkar köttfärssås!

Årets poplåtar i noter, ska definitivt utnyttjas med pianot!
Fick dessutom hörlurar till mitt piano så jag kan stänga in mig i min egen värld emellanåt!

Choklad-älskande golf-lillebror fick choklad-golfbollar av lillasyster i julklapp!

Förutom detta fick jag även 4 rödvins-glas i serien Intermezzo som jag samlar på, en potatismos-mosare, osthyvel, förvaringsburkar i glas, lyxig duschcreme och en rubriks kub! Nu: Ensam hemma 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0