Finally

Nu är det äntligen jullov på riktigt! Jobbat sista dagen innan julafton, pyntat julgranen och haft lill-julafton med Danne innan han åkte hem till Borås idag. (eller igår eftersom det är mitt i natten) Fick dock veta att jag kuggade sista duggan vilket var riktigt surt, men det är ju bara en poäng så den sätter vi efter jul!

Det har varit en otroligt tuff termin, men jag känner redan krafterna komma tillbaka bara genom att kunna få spendera lite egen tid och bara göra ingenting. Nästa termin blir bättre, det är jag säker på! Ska skriva C-uppsats med Jossan vilket jag är väldigt pepp på! Vi motiverar varandra väldigt bra och har samma tänk så jag ser fram emot detta!

Jag har spenderat kvällen med att plocka lite i lägenheten, käka pizza och kolla på halva 3:e säsongen av teen mom. Det får en att känna sig otroligt tacksam för vad man har! Att kolla på de tonårsmammor som medverkar i den här serien ger en inblick i hur livet förändras; alla planer läggs på is, drömmar spricker och de måste växa upp väldigt snabbt. De kämpar med skolan och ingen av dem lyckas med sina förhållanden. Nej, jag vill minsann göra karriär och ha det på det torra med mitt eget liv innan det ska komma ungar in i bilden!

Blev en djup uppdatering såhär mitt i natten ett dygn före julafton! Dags för skönhetssömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0