Ambitiöst

Jag sitter i skolan, en söndagseftermiddag och strukturerar upp terminsprojektet. Just nu ligger det papper, sorterade artiklar och noteringar lite överallt. Men vi ska nog få ordning på det här också! Steg 1: mindmap. Ska göra en tankekarta över alla våra 16 artiklar för att få en bättre översikt över hur de passar ihop och vilka teman vi kan skriva vår literature review (som det så fint heter, sammanställning av tidigare forskning skulle den enkla förklaringen vara) utifrån. Killarna har gått iväg och köpt fika så jag sitter och väntar på min beställning; iskall burk-cola, vaniljhjärta och en överraskning hehe.


Btw, jag längtar verkligen efter lov! Ska bli så skönt att bara kunna vara ledig och göra vad man vill. Ska förvisso jobba några dagar, men större tiden är jag ledig. Det blir definitivt storstädning av lägenheten, shopping och kanske lite bakande också. Såna där saker som är så mysigt men som man verkligen inte hinner med för tillfället. Ska försöka styra upp lite design och foton till bloggen också tänkte jag. Tänkt det länge nu, men det hinns aldrig med så det får bli ett julprojekt! Hoppas på en kamera i julklapp också, annars får jag försöka införskaffa en på rean!

Back to business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0